Tomb Raider: Definitive Edition jednak w 60 klatkach na sekundę?
Scott Amos w jednym z ostatnich wywiadów zdradził, że na platformie Sony gra niemal przez cały czas działa w 60 klatkach na sekundę.
Ostatnia części serii Tomb Raider lada chwila zadebiutuje w wersji na konsole PlayStation 4 i Xbox One. Mimo tego nie wszystkie kwestie są jeszcze jasne, wśród nich takie, które dla wielu graczy są bardzo istotne.
Tomb Raider: Definitive Edition to przede wszystkim poprawiona oprawa graficzna. Gra prezentować ma się dużo lepiej niż na starszych konsolach, o czym twórcy przekonywali na chociażby na materiale wideo porównującym grafikę w wersji na PS3 i PS4. Nieco później pojawiły się informacje, iż gra działać będzie na obydwu konsolach nowej generacji w rozdzielczości Full HD, ale w 30 klatkach na sekundę. Okazuje się, że ostatecznie może być nieco inaczej.
"Obie platformy oferują takie same, wyjątkowe doświadczenia płynące z Tomb Raidera. Od początku zapewnialiśmy, że chcemy oddać graczom Tomb Raidera w natywnej rozgrywki 1080p przy 30 fps. Coś poza 30 fps jest już niczym wisienka na torcie."
Wiele wskazuje na to, że gracze otrzymają jednak tę wisienkę, ale tylko Ci, którzy korzystają z konsoli PlayStation 4. Główny producent gry, Scott Amos, w jednym z ostatnich wywiadów zdradził bowiem, że na platformie Sony gra niemal przez cały czas działa w 60 klatkach na sekundę. Xbox One ma sobie z tym podobno nie radzić.
Naturalnie nie jest to jeszcze oficjalne stanowisko producenta, ale być może okaże się, że przynajmniej w Tomb Raider: Definitive Edition lepiej sprawdzi się platforma Sony.
Źródło: vg247, gamewise
Komentarze
99To tyle, musiałem się wygadać, bo mnie to wkurzało :)
Od premiery nextgenów było wiadomo, że xbox jest znacznie słabszy więc nie rozumiem tego zdziwienia. Patrząc jak M$ przyoszczędził na swojej konsoli każdy powinien być zdziwiony, że ten Tomb Raider będzie działał w 1080p i 30fps!
--------------------
Wygląda na to, że choć raz Carmack nie wiele się pomylił co do wydajności PS4. Jednak niektórzy powinni zachować zdrowy rozsądek i nie pisać głupot, że PS4 jest wydajniejsze od najszybszych PCtów a zarazem, że kosztuje 2000 bo na świecie ceny zaczynały się od 1200PLN. W Niemczech były w media za 399E.
CO by nie mowic, jestem czy nie jestem fanbojem, ale wersja konsolowa naprawde wyglada sporo ladniej, zobaczcie sobie CI co nie widzieli, bez zadnych docinek, niestety czy stety ale trzeba sie ztym pogodzic ze ta wersja bedzie wygladala duzo lepiej, niz na jakimkolwiek komputerze.
30fps czy 60fps - czy to ważne?
Grać ma się fajnie bo akcja jest, jakaś fabuła itp. a nie "ful ejdż d" i milion fps
Gdzie są teraz mądrale co pisali że konsole są 2 lata za pc-tami :)
jak już cytujecie to albo cały tekst, albo dajcie linka do źródeł bo takie wyjęte z kontekstu zdania nic mi nie mówią i nie widzę w nich żadnej poszlaki mówiącej, że gra będzie w 60fps.
http://www.ppe.pl/news-26505-oto_porownanie_grafiki_w_tomb_raider__definitive_edition___wersja_na_ps4_lepsza_od_pc.html?t=1390655151#c_last